Hoe werkt het online reserveren?
U kunt bij Parkerenschiphol-airport.nl verschillende parkeerlocaties met elkaar vergelijken. Hiervoor vult u de juiste data in van uw vlucht en de tijden. Er verschijnt dan een lijst met parkeeraanbieders. Dit zijn de locaties waar nog parkeerplaatsen beschikbaar zijn. U kunt deze aanbieders met elkaar vergelijken op basis van prijs, service en veiligheid. Wij proberen hier u zo goed mogelijk bij te helpen. Nadat u uw keuze heeft gemaakt kunt u direct via ons een plek reserveren. Dit scheelt veel gedoe en weet u zeker dat het veilig gebeurt. Wij sturen u een reserveringsbevestiging na de voltooiing van de reservering.
Welke data vul ik bij het vergelijken in?
Als u wilt vergelijken vult u de data in van het eerste moment waarop u gaat parkeren tot aan het moment waarop u de parkeerplaats weer gaat verlaten. De parkeeraanbieders berekenen de prijzen op verschillende manieren, maak daarom een goede inschatting van de tijd waarop u uw auto gaat parkeren. Ook al parkeert u pas om 22:30 op 14 augustus, dan betaalt u doorgaans ook voor de dag van 14 augustus.
Waarom wijzigt de prijs als ik de aankomst- en de vertrektijd verander?
Het verschilt weleens hoe parkeeraanbieders parkeertarieven bepalen. Het komt voor dat aanbieders rekenen met halve dagen. Anderen werken met hele dagen. Dit kan van invloed zijn als u een andere tijd invult bij het vergelijken.
Wat voor tijd moet ik invullen bij de vergelijking?
U vult de tijden in waarop u denkt aanwezig te zijn op de parkeerlocatie. Als u kiest voor Valet service dan kunt u de tijd invullen waarop u denkt te arriveren bij de vertrekhal van Schiphol. Dit geldt tevens voor de terugreis. Hierbij houdt u rekening met de tijd dat u klaarstaat bij de aankomsthal. Om een mogelijke wachttijd zoveel mogelijk te beperken kunt u het beste direct na de landing contact opnemen met de parkeeraanbieder. Bij shuttle service houdt u rekening met de tijden waarop u aankomt op de parkeerplaats. Wij adviseren u om rekening te houden met een halfuur reistijd tussen de luchthaven en de parking. Zo weet u zeker dat u goed zit.
Kan ik boeken zonder het weten van de vluchttijden?
Het is mogelijk om al te boeken voordat u de tijden weet van u vlucht. Tijdens het reserveren vult u een indicatie in van het vluchttijden. Zodra u weet wat de vluchttijden zijn kunt u dat ons via een e-mail laten weten. U kunt een e-mail sturen naar contact@parkcare.nl met daarin uw gegevens en de juiste vluchttijden.
Zijn er nog parkeerplaatsen beschikbaar bij Schiphol?
Onze website is altijd up to date. Bij het vergelijken ziet u een overzicht met alleen parkeerlocaties die een parkeerplaats beschikbaar heeft. U vult bij het vergelijken de data in waarop u wilt parkeren.
Hoelang van tevoren kan ik het beste reserveren?
Afhankelijk van de drukte van het seizoen, kunt u het beste minstens één week van tevoren uw parkeerplaats boeken. Tijdens hoogseizoen kunt u het beste al vroeg beginnen met vergelijken en zodra u een geschikte plek heeft gevonden kunt u via Parkerenschiphol-airport.nl boeken. Wacht niet te lang met reserveren, want de goedkope parkeerplaatsen zijn vaak als eerste weg.
Kan ik ook voor meerdere auto’s boeken?
Tijdens het reserveren kunt u aangeven voor hoeveel auto’s u wilt reserveren. Als u na het reserveren besluit om met meer of minder auto’s te komen, dan kunt u een e-mail sturen naar contact@parkcare.nl sturen met daarin de wijziging en uw gegevens.
Hoe wijzig/annuleer ik mijn reservering?
U kunt een wijziging doorvoeren door het contactformulier in te vullen met daarin de gewenste wijziging. Een andere optie is om te mailen naar contact@parkcare.nl. Als u uw reservering wilt annuleren dan kunt u dat doen via uw account op Parkerenschiphol-airport.nl. Bekijk de algemene voorwaarden voor de terugbetalingsregeling.
Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen?
Na het boeken ontvangt u binnen 24 uur een bevestiging van uw reservering in uw mailbox. Deze kan ook terechtkomen in uw ongewenste e-mail. Als u niks heeft ontvangen dan kunt u inloggen op uw account en hem opnieuw verzenden. Heeft u geen account aangemaakt? Neem dan contact met ons op via de telefoon, chat of mail.
Kan ik met een andere auto komen dan opgegeven?
U kunt met een andere auto komen, zolang u het heeft opgegeven. Stuur een e-mail met daarin uw gegevens en het kentekennummer van de auto waarmee u gaat parkeren. Indien u pas op de dag zelf besluit om met een andere auto te komen, dan kunt u het beste bellen naar de parkeeraanbieder. Het telefoonnummer kunt u vinden op de reserveringsbevestiging. Zij zullen het kenteken voor u aanpassen in hun formulieren.