PARKERENSCHIPHOL-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Veelgestelde vragen

Parkeren

#
Beschikken alle parkeerterreinen over overdekte parkeerplaatsen?

In de beschrijvingen van de parkeeraanbieders leest u alle informatie over de parkeerlocatie. Hierbij staat ook aangegeven of het gaat over een overdekte of onoverdekte parkeerplaats. U kunt bij het vergelijken ook uw zoekopties filteren op overdekte parkeerplaatsen.

#
Welke opties voor parkeren zijn er?

Op Parkerenschiphol-airport.nl heeft u keuze uit verschillende parkeervormen. U kunt kiezen uit Park & Walk, Shuttle Parking, Valet Parking en Park, Sleep & Fly. Verdiep u in de parkeervormen zodat u de optie kiest die het beste bij u past.

#
Wat moet ik doen bij vertraging met de auto?

Als u vertraging oploopt dan kunt u het beste bellen naar de parkeeraanbieder om te melden dat u later bent. Zij kunnen hier dan rekening mee houden. Contactgegevens van de parkeeraanbieder kunt u vinden in uw reserveringsbevestiging en in uw account op de website.

#
Mijn vlucht heeft vertraging, wat moet ik doen?

Het kan natuurlijk voorkomen dat vluchten vertraging oplopen. Hartstikke vervelend, zowel voor u als voor de parkeeraanbieder. Laat het daarom direct weten aan de parkeeraanbieder als u ziet dat de vlucht vertraging heeft. Zij kunnen hierop hun planning dan aanpassen. Het telefoonnummer vindt u in de reserveringsbevestiging en in uw account.

#
Hoeveel tijd moet ik rekenen tussen de transfer van de parkeerplaats naar de luchthaven?

Hoelang de afstand is tussen de parkeerlocatie en het vliegveld is afhankelijk van de parkeeraanbieder. Sommigen hebben hun terrein heel dichtbij Schiphol, terwijl anderen verder weg zitten. Dit is enkel van toepassing bij Shuttle parkeren. Bij Valet parkeren zult u niet langs het parkeerterrein rijden. U rijdt comfortabel in uw eigen auto direct naar het vliegveld waar een parkeermedewerker u opwacht. De overdracht zal ongeveer 5 minuten duren. Bij Shuttle service kunt u het beste een halfuur rekenen. Zo weet u zeker dat u goed zit wat betreft de tijd. Indien er geen voertuig inspectie wordt gedaan, kunt u het beste een filmpje maken van uw auto.

#
Van welke parkeervormen kan ik als invalide gebruikmaken?

Er zijn drie parkeeropties voor invaliden. Als uw rolstoel ingeklapt kan worden, dan kunt u bij een parkeeraanbieder boeken die de Shuttle service heeft. Met Valet service zit u met zekerheid goed. U rijdt immers in uw eigen auto naar het vliegveld toe en een parkeermedewerker zal uw auto vervolgens parkeren. Ook kunt u kiezen voor Park & Walk. Hierbij is Schiphol op loopafstand en kunt u zelf uw eigen auto parkeren.

#
Mijn auto heeft schade opgelopen, wat nu?

Wij werken enkel met professionele bedrijven die zeer deskundig omgaan met hun werkzaamheden. Toch zit een ongeluk in een klein hoekje en kan het zijn dat uw auto onverhoopt schade oploopt. Ondanks dat deze kans erg klein is, kunt u hier het beste wel goede maatregelen voor nemen. Maak foto’s van de schade en als u in het bezit bent van een filmpje vooraf aan het parkeren, dan kunt u die mailen naar ons. Wij zullen het doorzetten naar de desbetreffende parkeeraanbieder.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe