ParkingPoint Valet Schiphol biedt een uitstekende oplossing als u uw auto wilt laten parkeren bij Schiphol. U rijdt bij valet parking rechtstreeks naar het vliegveld van Amsterdam. Eenmaal daar legt u samen met de chauffeur de status van uw auto vast. Nadat u de sleutels overhandigt wordt uw auto voor u geparkeerd terwijl u de vertrekhal binnenloopt. Bij zowel de heen- als terugreis dient u 30 minuten van tevoren contact op te nemen met ParkingPoint Valet Schiphol, zo is het proces zo efficiënt mogelijk. Het grote voordeel van valet parking bij Schiphol Airport is dat u niet zelf op zoek hoeft naar een parkeerplek.
Tijdens uw afwezigheid staat uw auto op een goed afgesloten en verlicht terrein. Uw auto wordt 24/7 waargenomen door CCTV-camera’s en het aanwezige personeel. Tegen een kleine meerprijs zijn ook extra services zoals een wasbeurt en elektrisch laden mogelijk. Deze extra services regelt u ter plaatse. De parkeerplaats is 24/7 geopend en kent geen hoogterestricties. Liever uw auto zelf parkeren? Bekijk dan de shuttle service van ParkingPoint.
Adres
Vertrekpassage,
1118 CP,
Schiphol
Bewaakt parkeren: | Ja |
Maximale doorrijhoogte: | Geen |
Elektrische oplaadpunten: | Ja |
Klanten beoordelen deze parkeeraanbieder met een 8.4!
Klanten die via onze website, ParkCare, geboekt hebben en de geboekte parkeeraanbieder hebben bezocht, kunnen een recensie bij ons plaatsen. Dit maakt dat alle reviews die u op onze pagina vindt, geschreven worden door werkelijke klanten. Zij delen hun echte en eerlijke mening over de ervaring die zij hebben gehad met hun boeking bij de parkeeraanbieder.
Mocht het voorkomen dat een aanbieder meer dan vijftig recensies heeft ontvangen van onze klanten, dan kiezen wij ervoor om reviews ouder dan één jaar te verwijderen. Hierdoor krijgt u altijd alleen up-to-date en betekenisvolle beoordelingen te zien. Daarmee bent u ervan verzekerd dat u altijd over belangrijke informatie beschikt voor uw geplande vakantie of reis.
Afstand tot vliegveld | 8.8 |
Prijs/kwaliteit | 7.9 |
Klantenservice | 8.2 |
Totaal | 8.3 |
Bij aankomst op het vliegveld moesten we erg lang wachten, 2 keer gebeld! Toen de chauffeur er eenmaal was kon er geen "hallo" vanaf, zei geen boe of bah en had er duidelijk geen zin in. Bij terugkomst moesten we, volgens de instructie, direct bellen als we geland waren, gedaan, maar toen werd gezegd: bellen als je de bagage hebt. Prima hoor, maar zet dan dan duidelijk in de instructie. Ook toen moesten we weer 15 minuten wachten... Maar deze keer was de chauffeur erg vriendelijk!
Alle voordelen voor het extra betalen verdwenen bij aankomst op Schiphol. Slecht telefonisch bereikbaar en ipv een auto die klaar stond ruim driekwartier na telefonisch contact in de kou moeten staan wachten. Diverse concurrenten stonden gewoon wel met auto klaar. Jammer, vluchtnummer was bekend, verwachte aankomsttijd ook netjes gehaald; alleen auto veel te laat aanwezig. Laatste keer dat ik zaken doe met jullie; kan auto net zo goed op langparkeren zetten; stuk goedkoper en sneller beschikking over auto.
Terugweg uitstekend, heenweg chaos. Reservering stond niet op tablet, zeker 3 weken geleden gereserveerd, half uur van te voren gebeld, in bezit van schriftelijke bevestiging. Pas na telefonische instructie gebeurde er wat. Extra vervelend omdat het zeer slecht weer was.
alles was prima geregeld. een vraagje nog. waar was mijn auto eigenlijk gestald? want ik zag dat de km teller ongeveer 30 km meer was.