De beschikbaarheid wordt gecontroleerd en de prijzen geladen..

Razendsnel jouw beste parkeerdeal!
Betaalmethodes
Buiten

€84,99

9 dagen parkeren
30-06-2018 t/m 08-07-2018

Budget Valet is een bedrijf dat goedkope parkeerplekken aanbiedt voor lang parkeren bij Luchthaven Schiphol. Zoals de naam al doet vermoeden gaat het hier om Valet parking en dat voor de meest voordelige prijzen. Naast een lage prijs wordt er bij Budget Valet veel aandacht besteed aan goede service en betrouwbaarheid. De klant is het belangrijkst en staat op één. Mede daarom wordt deze parkeeraanbieder een steeds belangrijkere parkeeraanbieder bij Schiphol.

Niet meer met koffers sjouwen

Valet parking houdt in dat u uw auto naar vertrekhal rijdt. Vervolgens wordt deze opgehaald door een medewerker van Budget Valet. Deze professionele chauffeur zal u auto veilig parkeren op één van de parkeerplekken van Budget Valet. Wanneer u weer terugkomt van uw reis staat de auto netjes en op tijd weer voor u klaar bij de vertrekhal en worden uw koffers voor u ingeladen. Zo wordt parkeren bij het vliegveld wel erg gemakkelijk! Het voordeel van parkeren bij deze aanbieder is dat u nooit ver hoeft te lopen met uw bagage.

Parkeren voor de vertrekhal

Reizigers die bij Budget Valet parkeren, parkeren altijd voor de Schiphol vertrekhal. Zo hoeft u niet ver te lopen naar de gate. De parkeerlocatie is 24/7 open. Daarnaast staat de auto tijdens uw reis ontzettend veilig geparkeerd. Op de parkeerlocaties zijn camera’s aanwezig en daarnaast worden de locaties goed in de gaten gehouden door bewakers en medewerkers van Budget Valet. Parkeren bij deze aanbieder is dus super voordelig, heel erg handig, en daarnaast ook nog eens super veilig en betrouwbaar. Op Parkerenschiphol-airport.nl kunt u snel en makkelijk reserveren. Zo bent u gegarandeerd van een parkeerplek. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Voordelen

Rijden tot aan de vertrekhal
Oplaadpunt electrische auto

Nadelen

Vooraf reserveren
Niet overdekt parkeren

Betaalmethodes

Bancontact
Contant
Creditcard
Giropay
iDeal
PayPal
Pin
SofortBank

Opties

Overdekt mogelijk
Valet Parking ?
Sleutels behouden  

Naar Schiphol

0 minuten
Valet parking
  • Geparkeerde auto's bij Budget Valet
  • Overzichtsfoto parkeerterrein Budget Valet
  • Overzichtsfoto parkeerplek binnen
  • Parkeergarage Budget Valet

Locatie parkeerterrein

Evert van de Beekstraat 202
Schiphol

Laatste reviews

  • Stevens

    Hallo, Ik zou geen ster voor deze misdadigers geven, maar dat werkt niet. Ik kan iedereen alleen waarschuwen voor zaken met deze mensen. We boekten onze auto op 10.09.17 op de luchthaven Amsterdam Schipol met het bedrijf Budget Valet, dit heeft ook goed gewerkt, met foto's van de auto en een overgave record. Op 23.09.17 waren we toen weer terug van onze vakantie, bij de bagage op de luchthaven Amsterdam hebben we het bedrijf geroepen en onze auto was al klaar op de terminal en wachtte al snel, een medewerker van het bedrijf, onmiddellijk voordat we hadden onze auto heeft al gecontroleerd op stoten en krassen, enz., maar we konden niets vinden. De medewerker presenteerde me dan met het transfer protocol voordat ik ondertekende, ik vroeg hem of hij wist welke schade de auto had, maar de negeerde en zei of er iets anders was om op te merken, zouden we moeten rapporteren en foto's maken van het Vervolgens heb ik het overgaveprotocol getekend. Vervolgens gingen we naar het volgende benzinestation op de snelweg om te tanken en te drinken. Daar merken we dat de linker voorbandje beschadigd was en ook het aluminiumwiel werd 6-8cm gekrast. Ik belde onmiddellijk bij het bedrijf, maar de medewerker plotseling geen Engels meer begreep, toen vroeg ik de tanker, die erg aardig was en ook Duits sprak met de collega om in het Nederlands te spreken, maar de collega was erg stout en vertelde hem alleen dat we het protocol hebben getekend en dus alles is gedaan en dan is het boos. We wilden ons niet laten zitten, de volgende dag nam ik foto's van de schade en stuurde het bedrijf per mail, met het verzoek om commentaar te geven, maar deze mensen hadden vandaag niet gerapporteerd op 03.10.17. Ik kan alleen maar op de hoogte zijn van dit bedrijf, doe alsjeblieft niet bij dergelijke mensen, zelfs als het vrij gunstig is.
    2017-10-03 14:52:40

    A. Leurs

    ik heb een absoluut negatieve ervaring met dit bedrijf. Het personeel zegt nauwelijks iets. Langer wachten dan beloofd en na afloop bleek mijn tank leeg te zijn gereden. Voor mij aanleiding om de beelden van mijn webcam te bekijken en te bewaren. Ze hebben mijn auto misbruikt om extra ritten naar Schiphol te maken, Ritje naar een andere parkeerplaats, McDonald Parkeerplaats. Ondertussen bleek ook dat de auto helemaal niet overdekt staat. Stond gewoon op een weiland in Aalsmeer. En zuinig rijden is er niet bij, structureel veel te hard rijden (dashcam is voorzien van GPS dus zowel snelheid als route ligt vast). Het is gewoon diefstal van benzine en sloop van je auto met achterlijk rijgedrag waardoor ze het voor elkaar hebben gekregen om in 60 km 8-10 liter benzine weg te rijden (of ze hebben het tussendoor afgetapt, maar dat kan ik op de dashcam niet zien, zit buiten beeld). Boeven zijn het. Ik had bij de reservering " Priority Service" aangevinkt. Ik kon niet vinden wat het was en was daar wel benieuwd naar, maar ik heb nog steeds geen idee waarvoor ik die 10 euro extra betaald heb. NOOIT MEER.
    2017-04-19 18:26:54

  • Arnold

    Het leek handig en goedkoop maar op heenweg ongeveer 15 minuten gewacht voordat er iemand kwam opdagen dus dat viel op zich nog mee. Echter, op terugweg 65!!!! Minuten moeten wachten met ons 6 maanden oude zoontje nadat we gebeld hadden dat we de bagage hadden. Zeer slecht dus en niet aan te raden!
    2016-10-29 05:50:37

    Yves Preuschoft

    Slechtste service ooit Bij vertrek meer dan een uur moeten wachten voordat de auto in ontvangst werd genomen, en reeds een halfuur voor aankomst aangemeld. Bij terugkomst net hetzelfde aangemeld vanaf de bagage in ontvangst en dan weer een uur moeten wachten om vervolgens door een onbeleefde en agressieve chauffeur samen met de andere cowboy chauffeurs dan maar met het shuttlebusje naar een totaal afgelegen plek gebracht te worden waar alle auto's staan. Deze plek is is een grote zandbak, na 14 dagen lag er een laag zand op de auto kost mij bovenop nog een carwash. NOOIT meer budget Valet
    2016-09-21 04:57:14

  • Sander

    Mijn auto werd met schade terug afgeleverd, op mijn klachten wordt niet gereageerd. Doe geen zaken met dit amateuristische bedrijf!
    2015-10-07 14:04:33

Twitter

Facebook

Klantenservice: 088 57 00 190
(Ma t/m Vr | 9:00 - 13:00)

Whatsapp service:
(Ma t/m Vr | 9:00 - 17:00)

Email: contact@parkcare.nl

© 2018 Parkeren Schiphol